Hem > Uncategorized > Ja, jag är en sopa

Ja, jag är en sopa

Kommentar från ”mathias”:

”hamnat i bloggkoma…?”

Och ja, det kan man väl säga. Men helt ärligt hinner jag inte. Kommer hem varje dag någon gång mellan 16 och 17 och är sen max hemma ett par timmar. Och på den tiden ska jag hinna pusta ut lite, duscha, lägga upp tre bilder på Facebook, lägga ut en karta på dagens promenad på Facebook, lägga diverse aktieorders, dricka några Bud och kolla igenom mailen, surfa mina vanliga sidor m.m. m.m.

Och på morgonen är jag för bakis och på kvällen för full, blir alltså bara eftermiddagar kvar…

Dessutom är det ju så här: jag har alltid sett bloggen som en slags dagbok och numera finns ju dagboken på FB med alla incheckningar och kartor

”Mr T” skriver så här:

”Ja, har Pelle redan kastat in handuken? Inga stripklubbsbesök på denna trip?”

Tror jag skrev om ett strippklubbsbesök i ett tidigare inlägg och det blev ett till igår (som blev förlängt med en VT eftersom det ösregnade ute och jag inte hittade en taxi snabbt, Rick’s Cabaret ligger ju på 33rd St. och inte allt för många taxis åker förbi där, speciellt inte när det ösregnar)

Men visst, två besök är ju alldeles för lite. Men har faktiskt inte hittat tillräckligt många gratiskuponger för inträde ännu och jag VÄGRAR ju betala $20, det är faktiskt den främsta anledningen.

Kommer dock att ta igen det lite senare om någon vecka i Las Vegas då det blir minst ett besök

Idag (om bara en liten stund) blir det förhoppningsvis lite mer ös: Adraian Lima ska vara på Victoria’s Secret-butiken bara ett kvarter från där jag bor, Karolina Kurkova ska vara på Macy’s och sen ska Leighton Meester (Gossip Girl) vara på Tiffany’s på 5th Av klockan 20. Allt del av Fashions Night Out

Och efter det börjar NFL-säsongen 20.30 med Packers-Saints

ÄNTLIGEN !!!

Några bilder till sist

Inspelning av ”Avengers” utanför Grand Central Terminal

 Coyote Ugly

 Grymt kul och elak reklam för de som kan sitt New York

Nu dax för supermodeller…

Kategorier:Uncategorized
  1. Pia
    09 september 2011 kl. 21:32

    Du verkar ha kul. Kommer gärna över och dansar och festar någon helg i höst

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar