Hem > Uncategorized > NordicBet vägrar betala ut mina pengar

NordicBet vägrar betala ut mina pengar

Har i tre veckors tid försökt få ut mina nästan 9000:- från NordicBet men det är helt omöjligt.

 

Kommer att lägga upp ett inlägg varje dag här och kommer att dokumentera mina försök men vi börjar med detta.

Förr eller senare hamnar det högt upp om man googlar dem och folk blir förhoppningsvis varnade.

 

Kategorier:Uncategorized
  1. Jonathan Cederberg
    09 januari 2024 kl. 23:56

    Jag har lagt bets på odds hos NordicBet för stora summor pengar. De hade inga problem med att ta emot pengarna men sen krävde de verifikation. ID, kontoutdrag, osv… Jag har försett dem med alla dokument de har bett mig om men de hittar hela tiden ursäkter att inte verifiera. De har påstått att t.ex namn, datum osv. inte synts – vilket inte stämmer. De ignorerar direkta frågor, förhalar och fortsätter förneka verifikation. Börjar starkt misstänka att jag blivit lurad på en mindre förmögenhet. Fortsätter de såhär kommer jag gå till både polis och tidningar!

  2. Toni Bäckman
    29 mars 2023 kl. 20:40

    Hej,
    Jag vart av med mina 19.000kr helt huxflux. Skulle vilja veta mer om ditt/erat fall, och berättar mer om vad som hände mig. Men ser att inlägget är några år gammalt 😅 Finns ni kvar?

  3. Greckos
    22 januari 2014 kl. 21:32

    Hade öppnat ett konto på min sambos.Men det var jag som spelade från dag ett.
    Använde hennes kort vid första insättning sedan var det bara mitt kort som användes.
    Alla insättningar och ”småuttag” gick bra tills för tre dagar sedan jag vann ca 20.000kr som jag ville ta ut, Då bad dem mig styrka min identitet. Då skickade jag kopia på mitt leg. tre minuter senare var mitt konto spärrat och pengarna konfiskerade. Har haft dialog med ett antal personer där säkerhetsavdelningen helt plötsligt när jag vill ta ut mer än vad ja spelat för spärrat mitt konto.
    Dem påstår att jag brutit mot reglarna och dem har rätt att göra så.
    Känner mig lurad och vet inte vad jag ska ta mig till, är det någon som haft samma problem?
    Vad kan jag göra för att få mina pengar,
    Hur har dem accepterat det tills nu? kan dem göra så mot mig?

    • Anonym
      23 januari 2014 kl. 23:01

      Mitt bästa råd är att vara riktigt jobbig och att skicka dem mail stup i kvarten. Att hota med att gå till tidningarna är nog också ett bra råd. Men det bästa är att inte spela hos dem överhuvudtaget samt att rekommendera alla Du känner att göra likadant

  4. Anonym
    06 oktober 2013 kl. 18:18

    Har samma problem, Min farsa ville att jag skulle vara med i hans lag i pokerallsvenskan(11 personer) spelar om poäng och slår ihop poängen och sen slå ihop dom, iaf så sponstrade min farsa mig i den tuneringen, jag vann pengar och skulle ta ut och då blev kontot spärrat för det var registerat till min farsas konto, efter 2 veckor fick jag upp kontot, men pengarna var borta, hade tydligen brutit mot reglerna när jag försökte ta ut till mitt kort, riktigt dåligt, passa er för nordicbet, står tydligen i avtalet som är 20 sidor när man registerar

  5. Anonym
    26 juli 2012 kl. 22:42

    Fick du dina pengar? Har samma problem.

    • 26 juli 2012 kl. 23:51

      Sent omsider, ja. Men det tog över en månad och var tvungen att skicka dem en massa ”hot-mail” innan det hände något. Och de spärrade mitt konto innan dess eftersom jag varit ”oförskämd mot deras personal”. Stay away from Nordic Bet är väl mitt bästa råd

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar