Hem > Uncategorized > Arbetsförmedlingen

Arbetsförmedlingen

 

Några har undrat vad jag hade att göra på Arbetsförmedlingen

Och så här ligger det till:

BORDE inte behöva jobba mer i mitt liv men eftersom mina 10 största aktieinvesteringar ser ut som följer:

Kina-fonder 15%

Indien-fonder 10%

Japan-fonder 10%

Teknik-fonder 7%

Thailand-fonder 7%

Malaysia-fonder 6%

Rottneros 6%

Korea-fonder 3%

Skanska 3%

Motorola 3%

så förstår möjligen vän av ordning att det inte direkt är low-risk på portföljen

Kan alltså vara bra att ha en liten extra inkomstkälla om börserna skulle få för sig att gå ned 70% igen

Och jag är ju fullinvesterad och mer därtill, ligger belånad också. Varje månadsskifte säljer jag helt enkelt lite grann av portföljen för att fixa hyra och annat

Så gick helt enkelt till Arbetsförmedlingen för att få några tusen extra, det kan ju vara bra att ha möjligen

Men det kommer alltså aldrig att hända mer

Nu vet Ni varför

Kategorier:Uncategorized
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar