Hem > Uncategorized > Rövknullad på Arbetsförmedlingen

Rövknullad på Arbetsförmedlingen

 

Just tillbax efter att ha varit på Arbetsförmedlingen och blivit rövknullad

Deras attityd och översitteri liknar ta mig fan ingenting

Jag var exakt en sekund från att välta skrivbordet, ta hans förbannade dator och slå den i huvudet på honom. Samt att ta ett baseballträ och stoppa upp det i röven på honom tills det tar stopp. Och sen sparka in den några decimeter till

Jag kommer ALDRIG att sätta min fot där igen. Innan det händer så:

1) Säljer jag hellre heroin på Sergels Torg till 12-åringar

2) Blir hallick i Botkyrka för 13-åriga småbrudar

3) Säljer min kropp vid bögringen på Centralen till svartmuskiga turkar med läggning åt S&M

Och alla andra brott man överhuvudtaget kan utföra

Allt för att ALDRIG mer behöva ha med Arbetsförmedlingen att göra

Kategorier:Uncategorized
  1. 27 april 2010 kl. 21:42

    För oss sjuka är det minsann inte frivilligt! Vi blir minsann minst lika rövknullade vi, med skillnaden att vi är för sjuka för att ta ett skitjobb! så man får gå och hänga sig eller flytta ut i tält i stället!

  2. robban
    30 mars 2010 kl. 15:42

    hahaha, håller med till 100%, till 98% är det taskmörtar som jobbar på arbetsförmedlingen med den enda uppgiften att få en att känna sig dåligt och oönskad så att man hellre söker vilket skitjobb som helst bara för att inte vara en börda i statistiken som försämrar deras rätt till existensberättigande. För någon vettig hjälp får man ju nästan aldrig.

  3. killer'n
    30 mars 2010 kl. 10:13

    Hahahahah, sökte du jobb som författare eller??? Du hade ju kunnat visa dina litterära konster från denna blogg…. hahahah Eller så hade du ju kunnat anmäla dig till VM i Besserwisser.

  4. mathias
    29 mars 2010 kl. 19:32

    instämmer, trodde du var ekonomiskt oberoende…?

    varför besöka en sådan hemsk institution frivilligt?

  5. 29 mars 2010 kl. 17:08

    nu förstår jag ingenting, varför skulle du till arbetsförmedlingen ????

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar